Potrzeba lokalno艣ci kszta艂tuje rynek handlowy w PolscePo oddaniu ponad 319 tys. mkw. GLA powierzchni, ca艂kowita poda偶 w sektorze centr贸w handlowych na koniec 2022 roku wynios艂a ponad 12,7 mln mkw. GLA, a nasycenie powierzchni膮 osi膮gn臋艂o 327 mkw. na 1 000 mieszka艅c贸w. Rok 2022 zapami臋tany zostanie jako rok licznych wyzwa艅 dla bran偶y handlowej. Wojna w Ukrainie, wzrost cen surowc贸w oraz wysoka inflacja mia艂y znacz膮cy wp艂yw na zmniejszenie wydatk贸w Polak贸w na zakupy oraz us艂ugi, a co za tym idzie, r贸wnie偶 na kondycj臋 firm handlowych. Z drugiej jednak strony wielu deweloper贸w oraz sieci handlowe sprosta艂o tym wyzwaniom i z sukcesem dostosowa艂o si臋 do nowych warunk贸w.